Følgere

Translate

onsdag 15. september 2021

Høsten er her (DT CMN)

 

Høsten er her og Copic Marker Norge er igang med utfordringer igjen, etter en liten sommerferie. Denne gangen er temaet ALT ER LOV, med valgfritt tema HØST.


Mitt bidrag er kanskje ikke i tradisjonelle høstfarger, men jeg synes motivet passer perfekt til høsten. Hva er vel bedre enn en stor kopp kakao når graderstokken sånn smått kryper nedover.
På dette kortet har jeg brukt ark fra Studiolight, tekstdie fra Kaboks, pyntebær og blomster fra Kort & Godt og en hjemmelaget Sunrise Lily (Heartfelt blomstersett).

Motivet er fra fra Studiolight og er fargelagt med følgende farger:
Hud: E000, 00, 21, 11, 04
Hår: E41, 43, 44, 47
Lue: R01, 83, 85, B32 (under den mørkeste rosa)
Kopp: B91, 93, 95, 97, 99
Krem: E41, 43
Genser: BV00, 23, 25, 29
Negler: R20, 22 


Da ønsker jeg dere en strålende høstdag

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)