Følgere

Translate

tirsdag 30. november 2021

Gaveinnpakking (DT SG)

 

Scrappegarasjen arrangerer et Facebook-arrangement i hele desember som heter «Mens vi venter» og her vil det komme oppgaver og inspirasjon gjennom hele desember. I dag er første oppgave ute og den lyder «Gaveinnpakking». Jeg for min del liker ikke å gi gavekort i en konvolutt, fordi det er for kjedelig. Men en eksplosjonsboks, derimot, er perfekt for en gavekort-gave eller pengegave. Her er mitt bidrag til den utfordringen.


På denne boksen har jeg brukt mønsterark og tekstdies fra Papirdesign, og jeg har laget blomster av Heartfelt-settet Festive Poinsettia.


På innsiden har jeg brukt tekststempler fra Kort & Godt.


Og som dekorasjon i midten syntes jeg det passet perfekt med et lite hus laget av Tim Holtz Paper Village die-sett, 


Da håper jeg at dere får en stressfri og kreativ førjulstid

Kristina



1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)