Følgere

Translate

lørdag 11. desember 2021

Typisk norsk jul (DT SG)


Scrappegarasjen har et arrangement på Facebook som heter «Mens vi venter - med Scrappegarasjen» gående hele desember og det kommer ukentlig nye oppgaver og hver dag er det ny inspirasjon. Den oppgaven som går nå er «Typis norsk jul» og det kan tolkes i alle retninger. Jeg valgte å lage et bidrag der jeg kun har brukt norske produkter på kortet mitt (bortsett fra embossingfoler, stempelputer, kartong og glitter).


Alle produktene på dette kortet er fra Papirdesign. Jeg har brukt Distressglitter på skiene, trærne, teksten og på pelskanten på nisselua på bamsen. Skiene har jeg stanset ut i kraft-kartong og kjørt de igjennom en embossingfolder (som jeg har svertet med distress ink) fra Tim Holtz. Bamsen er stemplet med Memento Toffie crunch og fargelagt med Copic Markes og jeg har brukt følgende farger:
Skilt: E11, 13, 15, 18
Bamse: E41, 42, 43, 44, 47
Rødt: E37, 39, RV99
Pelskrage/dusk: N0, 2, 4 og blender


På innsiden har jeg kun brukt mønsterark og et enkelt tekststempel


Da ønsker jeg dere en strålende førjulshelg

Kristina




1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)