Følgere

Translate

fredag 8. april 2022

BMW bursdagskort (DT CMN)

 

Litt tidligere i vinter fikk jeg en bestilling fra en kollega som fikk meg til å klø meg litt i hodet. Det skulle være til ei jente som fyller 18 år og som intersserte seg blant annet for BMW, Wonderbaum og sosial medier. Først ble jeg litt satt ut, men heldigvis har jeg en scrappevenninne som hadde både BMW-dies og Wonderbaum-dies som jeg kunne låne, og da løsnet det litt.


Mønsterarkene er fra StudioLight, tallene er dies fra CreaLies, Wonderbaumen er fra QuickKutz og alfabetdisene er fra KaBoks. Jeg har også laget en magnolia-blomst av Heartfelt-sett. Motrivet er fra Krista Smith/Saturated Canary og er fargelagt med følgende farger: 
Hud: E000, 00, 04, 11,21
Hår: Y21, E42, 43, 44
Øyne: B32, 34, 39
Lepper: E00, 33, R02
Kjole: V12, 15, 17, BV08
Mobil: N0, 2, 4, 6


På innsiden har jeg brukt et bilde av en BMW som jeg fant på nett, det var riktignok bare halve bilden, men jeg speilvendte det ene bildet slik at jeg fikk en hel bil. Og siden jeg syntes bildet var så kult ville jeg ikke dekke det til med skrivefelt, så da laget jeg to flapper av dies fra StudioLight. Teksstemplene jeg har brukt er fra Norsk Stempelblad.


Da ønsker jeg dere en kreativ helg

Kristina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)