Følgere

Translate

lørdag 29. oktober 2022

Slimline julekort (DT SG)

 

 Nå er det på tide å komme igang med julekortene, i alle fall hvis du har mange du skal sende til. Jeg kom endelig i gang på forrige digi-treff med Scrappegarasjen, og fikk laget noen. Her er et av de jeg laget da. Jeg ble inspirert av et kort laget av Susanne Halseth som hun la ut i Papirdesign-bloggen i sommer og har laget en lignende variant, bare i juleformat.


Her har jeg både brukt forårets og årets juleark-kolleksjon fra Papirdesign. De klippearkene som kom i år er jo helt geniale når man ikke orker/ønsker å fargelegge motiver selv. Jeg har revet opp arkene slik at arket under kommer til syne. Jeg synes det gir en veldig fin effekt.
Tekstdien og tekststemplet er fra Kort & Godt.


Da ønsker jeg dere en strålende lørdag

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)