Følgere

Translate

fredag 24. januar 2014

Godt nyttår kort (3) / happy new year card (3)

Dette er det tredje godt nyttår-kortet jeg laget til kollegaen min.
This is the third happy new year card I made for my colleague.
Jeg elsker den nye skøytedien fra Tim Holt som jeg kjøpte rett før jul, men jeg har bare fått brukt den en gang før. Arkene er fra Papirdesign og blomstene er fra Kort og godt og Storyteller. Metallpynten er også fra Storyteller og stemplet er fra North Star Stamps.
I just love the new ice skates die form Tim Holtz that I bought right before christmas, but I have only used it once before this card. The papers are from Papirdesign and the flowers are from Kort og Godt and Storyteller. The metal charm is from Storyteller and the stamp is from North Star Stamps.


Challenges:
Kort o Mania
Scrappin all over
Sister act
North Star Stamps
Kreativ scrapping
Storyteller

8 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dit kort og skøjterne er bare så fine! Tak fordi du deltager i Kort O Manias bloghop!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for alle de flotte bidragene du har levert til utfordringen hos North Star Stamps. Lykke til!
    Klem fra Randi

    SvarSlett
  3. Nok et flott bidrag til utfordringen til North Star Stamps! Takk og lykke til! :-)

    Mvh DT Heidi

    SvarSlett
  4. Denen diesen digger eg :) Stilig brette teknikk du har brukt :)

    Tusen takk for at du deltar hjå oss i Kreativ Scrapping :)

    Klem frå Tine

    SvarSlett
  5. Stilig kort :) Tøft med de skøytene :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrappin´All Over :) Klem Rita- DT

    SvarSlett
  6. De skøytene er så lekre, og så flott til den brettingen! Takk for ditt bidrag til utfordringen vår hos Kreativ Scrapping:)

    SvarSlett
  7. Kjempe fint kort. Takk for du deltar hos Kort'O Mania, både utfordring og blogghopp på #100.
    Lykke til.
    Klem fra DT Elisabeth

    SvarSlett
  8. Så flott kort, de skøytene er lekre! Takk for at du deltar i denne utfordring hos Storyteller
    Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)