Følgere

Translate

fredag 24. januar 2014

Godt nyttår kort (4) / happy new year card (4)

På dette kortet har jeg bare brukt materialer jeg har hatt liggende lenge. Stjernene og snøfnuggene husker jeg ikke når eller hvor jeg kjøpte, men det er mange år siden.
This card is made from materials I have had laying around for many years. I can´t remember when or where I bought the stars and the snowflakes, it is so many years ago.

Arkene er fra Ladybug and friens og Papirdesign, og metalcharmen nede til høyre på forsiden er fra Storyteller, de andre husker jeg ikke. Stemplet er fra Kreativ hobby.
The papers are from Ladybug and friends and Papirdesign, and the metal charm in the right lower corner on the front is from Storyteller, I don´t remember the others. The stamp is from Kreativ hobby.

3 kommentarer:

  1. This is so beautiful! Thanks for joining us at Sister Act Card Challenge! Hugs, Bo

    SvarSlett
  2. Ladybug papira er bare kjempe lekre.. Nydelig å lage enkle kort med dei :) Dette var kjempe nydelig :)

    Tusen takk for at du deltar hjå oss i Kreativ Scrapping :)

    Klem frå Tine

    SvarSlett
  3. Takk for at du deltar i mnd utfordring hos StampARTic.

    DT Gunn-Eirill

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)