Følgere

Translate

lørdag 23. august 2014

Bursdagskort til min niese

Dette bursdagskortet laget jeg til min niese som fylte 13 i juli. Beklager blålighetene i bildene. Forhåpentlig vis kommer fototeltet mitt snart, slik at jeg kan ta bedre bilder....
 Tekststemplene er fra North Star Stamps, fargelggingsmotivet er fra Make it Crafty, blomstene er fra Wild Orchids og Papirdesign og arket er fra Papirdesign.
 Fargene jeg har brukt er:
Hår: E 43, 50, 53, 47
Hud: E0000, 000, 00, 93
Blomster: V91, 93, 95, 99

Utfordringer:

3 kommentarer:

  1. Fantastisk flott kort du har laget.
    Nydelig motiv,fargelegging og pynt.
    Så kortet ditt på FB og bare måtte inn å kommentere :)
    Hilsen Kjersti

    SvarSlett
  2. Lekkert motiv og fargelegging. Takk for at du deltar hos Kreative Verden. Klem fra Rita

    SvarSlett
  3. Lovely card.
    Thanks for joining us at card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)