Følgere

Translate

lørdag 30. mai 2015

Et enklet dåpskort


Her er et kjempeenkelt dåpskort som jeg laget på DT-treffet for North Star Design 1.mai-helgen.
Dette ble et kort med lite pynt og tekst pga at arkene fra FabScraps er så dekorative i seg selv. Jeg hadde rett og slett ikke lyst å dekke de til, men stæsj og pynt.

Stemplet, båndet og blomstene er fra North Star Design og metallcharmen er fra Korthobby. Jeg har brukt dies fra Lifestyle crafts.




Jeg leverer dette til følgede utfordringer:

2 kommentarer:

  1. Herlig dåpskort du har laget. Enkelt men likevel dekorativt. Hva er det som betegner ditt barndomsminne på dette kortet? Takk for at du deltar på utfordringen vår #Barndomsminne hos Papirlsojen!
    DT Anita Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi det glemte jeg å skrive. Den kaninen på mønsterarket ligner veldig på en jeg ikke kunne leve uten da jeg var barn :-)

      Slett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)