Følgere

Translate

søndag 10. mai 2015

Kule boots


Denne månedens utfordring hos North Star Design er: Konfirmasjon. Dette er mitt DT-bidrag.
Jeg er så heldig at jeg har fått leke meg med noen fantastiske nyheter som ikke er å finne i nettbutikken enda, men de kommer nok snart :-) Er ikke bootsene fantastisk kule? Du er helt konge-stemplet er også nytt. Det samme gjelder stjernestemplet som jeg har brukt inni korken med epoxy-sticker på.

Dette kule arket fra FabScraps er også sponset av North Star Design.


Hash-tagstemplene er noe. Jeg staddig tyr til, for det er så mange å velge mellom på de to platene, at det er lett å finne noen som passer til akkurat dét prosjektet jeg holder på med.


Bak de små stjernene på en ene siden er det pengelomme.



3 kommentarer:

  1. Wow wow wow, dette var bare innmari kult😍 Kjenner jeg gleder meg skikkelig til disse stemplene kommer ut, de skoa var RÅ!!! Og digger det kongestemplet sammen med herlig ark blir kortet helt knall😍

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ellen! Ja de nye stemplene er så kule, og skoene er på plass i nettbutikken i dag :-) Bare løp og kjøp!

      Slett
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)