Følgere

Translate

tirsdag 9. juni 2015

Et enkelt og elegant bryllupskort

Nå som mai er over og konfirmasjonsseongen er rundet, er sommeren i anmasj og med den følger bryllup på rad og rekke.


Her er et kjapt og enkelt bryllupskort, men likevel elegant. Det er litt uvant for meg å ikke bruke blomster, men jeg følte at det ikke var nødvendig på dette kortet.
Det er så moro å lage kort med nye dies! Jeg har brukt Stitched Squares og Loopy rings fra Memory Box. Loopy rings er stanset ut i metallark fra ???. Er den ikke nydelig? Og så dekorativ! Mønsterarket fra American Crafts er bare så lekkert.


Alle tekstene er fra North Star Design og er embosset med Super Fine Embossing Powder fra Ranger.
Metallhjertene og hjørnene er fra Korthobby.

På innsiden valgte jeg å plassere stemplet på siden, slik at det er plass til en personlig hilsen.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

10 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Nydelig bryllupskort.
    Takk for at du er med på utfordringen hos Kreativ Hobby

    Klem fra DT Kaia

    SvarSlett
  3. Dette kortet, med de arkene var helt utrolig nydelig 😍 Har kjøpt den diesen fra memorybox og syntes den er fantastisk til så mye ❤️

    SvarSlett
  4. stilig kort. Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby sin utfordring.

    Dt-Heidi

    SvarSlett
  5. Så lekkert! Jeg elsker "bobler" så den diesen der må jeg skaffe meg :D
    Tusen takk for bidraget til juni-utfordringen hos Hjerteboden :D
    Dt-Linda

    SvarSlett
  6. Nydelig kort. Lekkert med boblene:-) Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin sommer utfordring:-) Klem DT-Elisabeth. H

    SvarSlett
  7. Så stilig:)
    Takk for at du deltar på utfordringa hos Kreativ Hobby.
    DT Anita

    SvarSlett
  8. Skikkelig herlig kjærlighetskort.. og du gav meg ny insprasjon til diesen min (som du brukte på forsiden)... Tusen takk for at du blir med på sommerutfordringen fra oss i Korthobby... Klem LindaSS

    SvarSlett
  9. Enkelt,men så effektivt.Flotte mønsterark.Takk for at du deltar i Papirlosjens sommerutfordring.Klem fra DT Belinda

    SvarSlett
  10. Flott og rent kort! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov. DT Monica

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)