Følgere

Translate

tirsdag 23. juni 2015

Kort til en handyman

Dette kortet er laget til min stefar som er en skikkelig handyman. 


Stemlene på dette kortet er fra North Star Design, arkene er fra Studio Light og så har jeg brukt dies fra DieNamics, Memory Box og Joy Crafts. 


Motivet er fra infobilder.no en side for fargeleggingsbilder.
Motivet er fargelagt med Copics og jeg har brukt disse fargene:
E 11, 21, 42, 43, 44, 47, 50, 51
C 0, 3, 5, 7, 9
N 0, 2, 4, 6
B 93, 95, 97, 99


På innsiden har jeg laget en lomme for et gavekort bak teksten.


Jeg leverer dette i følgende utfordring:





6 kommentarer:

  1. Flott herrekort du har laget,
    tenker han satte pris på å få dette :))

    SvarSlett
  2. så kult ,tøft og flott herrekort

    SvarSlett
    Svar
    1. For et flott kort! Ser virkelig avslappet ut den handyman'en der :). Takk for at du deltar på utfordringen til Copic Marker Norge.
      Klem fra DT Veronica

      Slett
  3. Så utrolig stilig kort til en handyman! Herlig motiv og flott fargelag - likte godt fargevalgene dine!
    Takk for at du deltar på CMN sin sommerbingo - og fortsatt god sommer!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)