Følgere

Translate

onsdag 29. juli 2015

Du er best

Her er et kort jeg laget på DT-treffet med gjengen fra North Star Design 1.mai-helgen. Jeg henger litt etter med bloggingen.... :-) 


Alle stemplene er naturlig vis fra North Star Design og er embosset med brunt embossingpulver fra Inkido. Arkene er fra Autentique, blomstene er fra North Star Design, og de brune er farget med Copics for å få de i riktig farge. Halvperlene er fra Papirdesign. Fjæren fikk jeg av en av de andre i teamet og jeg tror den er fra Prima.


Diesene jeg har brukt er fra Spellbinders og Memory Box. På innsiden er det en lomme for ev. penger eller gavekort bak det nederste panelet på venstre side.



God sommer alle sammen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)