Følgere

Translate

lørdag 1. august 2015

Utenfor komfortsonen: white on white

Den nye utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb er ute: utenfor komfortsonen!

Denne utfordringen måtte jeg gruble lenge på, før jeg kom fram til hva jeg skulle lage. Det er nemlig flere ting som er utenfor min komfortsone, men en ting ergrer jeg meg over at jeg ikke er komfortabel med, nemlig hvitt på hvitt. Jeg synes det blir laget så utrolig mye lekker der det kun er brukt hvitt, men av en eller annen grunn har jeg en tvangstanke på at det skal være flere farger på et kort som blir kontraster, slik at lagene kommer godt fram. Dette har jeg nå gjort noe med :-) 


Jeg brukte et damask bakgrunnsstempel fra Deep Red som jeg embosset med klart embossingpulver for å få litt struktur i det hvite.
Blomstene er fra Storyteller, Papirdesign, North Star Design og Wild Orchid Crafts. Halvperlene er fra Papirdesign. 


Begge tekststemplene er fra North Star Design. 
Jeg har brukt dies fra Cherry Lynn, DieNamics og Memory Box.




3 kommentarer:

  1. Nydelig kort og jammen hadde du laget mye lekkert mens jeg har hatt ferie:)
    Klem Bente:)

    SvarSlett
  2. Nydelig, Kristina!
    Glem den tvangstanken, dette mestrer du kjempebra :))

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)