Følgere

Translate

søndag 1. oktober 2017

Kort mot Kreft (DT CMN)



CMN Designteam Kort Mot Kreft 2017

I år som i fjor ønsker vi i Copic Marker Norges designteam å bidra til å rette oppmerksomheten mot kampen mot brystkreft. Vi selger kortene våre i hele oktober, til inntekt for kreftsaken og Rosa sløyfe aksjonen, og håper du vil være med å bidra!

Her er mine kort som jeg ønsker å selge:


1. SOLGT


2.


3.


4.


5.


6. SOLGT


7. SOLGT


8.



Her kan du se flere kort som er til salgs:

Legg igjen en kommentar i dette innlegget og skriv hvilket kort du ønsker å kjøpe. Betal inn kr 100 (eller valgfri høyere sum) via DENNE LINKEN. Det er selvsagt lov å donere noen kroner om du heller ønsker det.


Takk for støtten!

3 kommentarer:

  1. Hei...Jeg har støttet kampanjen og ønsker ditt kort nr 1 - guttekortet :-)
    Trenger du noen kvittering på at jeg har betalt? Hvordan gjør vi dette?

    SvarSlett
    Svar
    1. Foresten, mange flotte kort for salg her...vanskelig å velge ett ;-)

      Slett
    2. Jeg ser at du har betalt :-) Veldig kjekt at du ville støtte denne aksjonen ved å kjøpe et av mine kort. Send meg adressen din på mail: kroest2000@hotmail.com, så sender jeg det til deg snarest mulig :-)

      Slett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)