Følgere

Translate

mandag 30. oktober 2017

Shakerjulekort


Det er under to måneder igjen til jul og det er godt å være i gang med julekortene. I fjor var jeg for sein med å få kloa i dette skilt-stemplet fra Papirdesign, så da det igjen dukket opp i butikken i år, var jeg ikke sein med å sikre meg det. Alle stemplene på forsiden, stjernediesen, arkene og blomstene er fra Papirdesign. Den lille tag-diesen, pyntebærene og hamptråden er fra Kort & Godt.


Jeg begynte på dette kortet på Papirfesten 29.09 - 01.10 og det ble fullført på Tønsbergtreffet nå i helngen som var.... Hm ting tar av og til litt tid :-o

Skiltet et fargelagt med Copics og snøen på det har fått litt distress glitter på seg. Himmelbakgrunnen er laget med distress oxide, og jeg har brukt distress glitter som snø. Blomstene er modifisert litt, ved at jeg har tatt bort de gule knoppene som normalt er i midten og har erstattet dem med mikroperler.


På innsiden har jeg brukt et tekststempel fra Norsk Stempelblad og en Julehilsen-dies fra Papirdesign. Kvadratdiesen med søm er fra Kort & Godt.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

1 kommentar:

  1. Kjempe fint. Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)