Følgere

Translate

lørdag 24. februar 2018

Mer gult er kult (DT CMN)


Vi er nærmer oss slutten av februar og halvveis i utfordringen hos Copic Marker Norge. Som jeg skrev i forrige DT-innlegg er det ikke ofte jeg bruker fargen gul, men når man blir utfordret får man jo flyttet grensene og det er jo gøy. Gult er kult, og jeg virkelig må bli flinkere å bruke den fargen.


På dettte kortet har jeg brukt ark fra Pion Design, et eldgammelt roseark av ukjent opprinnelse, tekstdie fra Kort & Godt, stempler fra Norsk Stempellblad, og motivet fra Conie Fong er fargelagt med følgende farger:


Jeg har funnet en, for meg, ny app for tusjene mine og den har ikke bare den funksjonen at den holder oversikt over tusjer/refiller man har eller ønsker, men man kan blant annet også lage slike fargepaletter på bilder. Dette er noe jeg virkelig har savnet og rundt juletider gikk jeg faktisk så langt at jeg søkte på hvordan man kan lage en egen app og hvor mye det koster å bruke en apputvikler. Men så dukker altså denne appen opp, som dekker alle de behov jeg hadde lyst å implementere i min egen! Dette er en app som heter Copic Collection og er utviklet av Too, som er firmaet bak Copic Markers. Såvidt jeg vet er akkurat denne versjonen av appen kun tilgjengelig i appstore for iphone, men forhåpentlig vis dukker den også opp både som android-app og for Mac/PC.

Jeg er i alle fall helfrelst og jeg har forsøkt å sette meg litt inn i funksjonene i appen, så hvis du vil vite mer om den, ta turen inn i Copic Marker Norge-bloggen og bli med på en liten rundtur i appen :-) 


Da ønsker jeg dere en strålende helg




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)