Følgere

Translate

lørdag 22. september 2018

Herrrekort med shakerboks


I helgen var jeg på Papirfesten i Stavanger og fikk laget ganske masse, til tross for en litt ueffektiv start. Et kort ble til fra fredags ettermiddag til lunsj lørdag... Mens jeg fikk laget 7 kort total, og et påbegynt. Dette er et av kortene jeg fikk laget.


I begynnelsen av februar var jeg på Sørlandscrappen i Mandal og da kjøpte jeg disse shakerboksene og tilhørende dies fra DieNamics, men det er først nå jeg har kommet til å bruke dem. Veldig kjekke og det å lage shakerkort går jo som en lek.


Arkene er fra Authentique (Rugged-serien), stemplet på forsiden er fra Norsk Stempelblad, mens de på innsiden er fra Kort & Godt. Teksten inni shakerboksen er dies fra Kort & Godt.


Da ønsker jeg dere alle en nydelig helg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)