Følgere

Translate

mandag 24. september 2018

Mitt første forsøkt på airbrushing (DT CMN)


På fredag kjøpte jeg meg en airbrush-kompressor til bruk sammen med mine Copic Markers. Og den måtte jo selvfølgelig testes med en gang. Jeg måtte øve litt på noen prøve-lapper for å få litt kontroll og jeg er overhodet ikke utlært, for dette krever nok mye øvelse for å få det helt jevnt. Men her her i alle fall mitt første kort der jeg har brukt airbrush for å lage bakgrunnen. 


Klem-diesen er fra Kort og Godt og er stanset ut direkte fra motivet, så stanset ut i sort mosegummi før den er limt sammen og oppi "hullet" igjen. Dottene er fra Papirdesign.

Motivet er et stempel fra IndigoBlu og jeg har brukt disse tusjene på motivet:


Da ønsker jeg dere alle en strålende uke


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)