Følgere

Translate

torsdag 8. august 2019

Selvlaget bakgrunn/"mønsterark" (DT K&G)


Noen ganger kan jeg finne på å fargelegge et motiv uten tanke for hvilke ark som passer til de fargene jeg har brukt. Slik var det med dette motivet. Jeg ønsket å teste ut en fargekombinasjon som er litt sånn blå-lilla-rosa på skoene, og når jeg da skulle bruke motivet, fant jeg ikke noen ark som jeg syntes passet til. Men da er det jo veldig fint å kunne utfordre seg selv til å lage mønsterarket selv. 

Her har jeg embosset mange forskjellige tekststempler med blankt embossingpulver på hvit kartong. Så har jeg farget arket med distress oxide og sprutet litt vann på til slutt. Ganske kult, eller!?! Jeg fikk i alle fall en bakgrunn som jeg synes passer til motivet jeg hadde fargelagt.

Alle stemplene, diesen og halvperlene er fra Kort & Godt.

Kortet er 6"x6"


Motivet er fargelagt med disse Copic Markers:
BV00, 11, 13, 17, B39
B91, 93, 95, 97, 99 + activator
E000, 00, 04, 11, 21

Jeg har brukt disse Oxidene:
Chipped Sapphire
Faded Jeans
Dusty Concord
Milled Lavender

Da ønsker jeg dere en strålende torsdag

2 kommentarer:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)