Følgere

Translate

fredag 13. september 2019

Brettekort i rosa og grått


Som jeg nevnte i forrige blogginnlegg, har jeg slitt litt med kreativiteten i det siste, men i helgen var jeg på et lokalt treff sammen med noen scrappeveninner og jeg fikk så masse inspirasjon. Dette kortet ble til fordi ei dame hadde vært på et kort-kurs der hun skulle lage et slikt brettekort som dette. Hun satte seg ned å skulle gjøre ferdig sitt kort, og jeg måtte bare prøve å lage noe av samme mal. 


Siden vi bare skulle bruke 6x6-blokker på dette treffet, valgte jeg å bruke en blokk fra Bo Bunny som jeg fikk sammen med et scrappeblad jeg kjøpte for lenge siden. Da jeg pakket til dette treffet, bestemte jeg meg også for å bruke noen av alle de chipboardene jeg har liggende og som jeg er alt for dårlig til å bruke. Så her har jeg brukt fjær av chipboard fra SnipArt. Stemplet på forsiden er fra Kort & Godt,


Det lille stemplet på innsiden er fra Norsk Stempelblad, mens den fine teksten er fra Papirdesign. 


Hurra for deg-stemplet er også fra Norsk Stempelblad.



Da ønsker jeg dere en fin torsdag


2 kommentarer:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)