Følgere

Translate

tirsdag 17. september 2019

Gammelromantisk kort?


Nå når jeg skulle finne en tittel til dette blogginnlegget, ble jeg veldig i tvil om hvilken stilart dette kortet befinner seg i og det var litt vanskelig å finne en passende beskrivelse som overskrift. Derfor spørsmålstegnet i overskriften :-)

Uansett, dette er det fjerde kortet jeg laget på treffet forrige helg, der vi bare skulle bruke 6 x 6-blokkene våre. Jeg hadde også bestemt meg for å bruke andre ting som jeg ikke bruker så ofte, som f.eks. chipboards. Jeg har jo en del av de også liggende, og på dette kortet klarte jeg faktisk å bruke to forskjellige.


Jeg har laget en tag som passer inni på siden av kortet der jeg har stemplet en tekst på hver side. 


Alle stemplene er fra Norsk Stempelblad, bortsett fra "Bursdagsklem"- som er fra Kort & Godt. Tekst-diesen er fra Papirdesign og arkene er fra Maja Design. Diesen jeg har brukt for å stanse ut kortet er fra StudioLight,



 Jeg leverer dette kortet til Nordsalten Hobbyklubbs "Bruk dies"-utfordring

Da håper jeg dere får en strålende og solfylt tirsdag


1 kommentar:

  1. Nydelig romantisk kort! Masse flotte detaljer og herlige diser:) takk for at du deltar hos NSHK.DT Ingunn

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)