Følgere

Translate

søndag 3. november 2019

Hvitt på hvitt / white on white


I dag har jeg laget et hvitt på hvitt julekort, som var rimelig kjapt å lage. Jeg har som vanlig brukt restepapir.

Today I made this white on white christmas card. It was really quick an easy. I´m trying to get to the bottom of my scrap paper pile, and this card was made from scrap paper only.



For noen uker siden så jeg et kort på Instagram der denne bakgrunnsdiesen fra Simon Says Stamp var bruk og jeg måtte bare ha den. Julestjernen er laget av dies og stempelsett fra Heartfelt creations. Jeg har embosset med Snowflake Tinsel fra Ranger på Vellum. Tekstdiesen er stanset ut i mosegummi og er fra Kort & Godt.

Some weeks ago I saw a card on Instagram where this backgroud dies from Simon Says Stamp was used, and I knew right away that I just had to have it. The poinsettia is made from a stamp and die-sett from Heartfelt creations. I embossed with Snowflake Tinsel from Ranger on Vellum. The text die is diecutted in fun foam and the die is from Kort & Godt.  


I´m entering this card to the Simon Wednesday Challenge: Anything goes

I wish everyone a nice evening





1 kommentar:

  1. Såååå vakkert . Den bakgrunnsdiesen må jeg få kjøpt meg . Den var super fin

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)