Følgere

Translate

fredag 1. november 2019

Vinterkongler / pinecones of winter (DT CMN)


I dag er en ny utfordring ute hos Copic Marker Norge, denne gangen er temaet ALT ER LOV med et valgfritt tema: JUL
Jeg har fargelagt et stor bakgrunnstempel og laget et CAS-kort av det. Stemplet gjør så mye ut av seg at jeg ikke hadde lyst å ha for mye andre greier på, så da ble det bare en enkel tekst embosset i gull (Super Fine).

Today Copic Marker Norway is out with a new challenge: anything goes with an optional theme Christmas. I made a CAS card with just a simle text embossed with super fine embossing powder. This big background stamp is enough on its own so I did not wanted mess it up with more embellishment.


Stemplet er fra Simon Says Stamp og jeg har brukt disse fargene / the stamp is from Simon Says Stamp and here are the colors I used:

E23, 25, 27, 29
G94, 99

Snøen er laget av Frantage embossingpulver.
The snow effect is chunky Frantage embossing powder.


Da ønsker jeg dere en strålende dag og en herlig helg / I wish you all a happy day and a lovely weekend.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)