Følgere

Translate

søndag 19. januar 2020

Fargerike monstre (DT SG)



I dag blogger jeg for Scrappegarasjen og ønsker å vise fram et fargerikt shaker-kort. Disse herlige stemplene fra Aall & Create er skikkelig kule siden man kan velge hvilke ansiktsutrykk de skal ha. Jeg har brukt alle fem alternativene på dette kortet (tre på forsiden og to på innsiden).

Today I´m blogging for the norwegian shop Scrappegarasjen and I want to show you a colorful shaker card. I just love these lovely stamps from Aall & Create since you can choose the faces. On this card I uses all five different faces (three on the front and the two last inside)


 Shakerboksene er fra Die-Namics og kommer også med tilhørende dies. Jeg har bare dies til den ovale shakerboksen, men det finnes dies til alle. Til den kvadratiske boksen har jeg brukt dies fra Simple and Basic og til den runde boksen har jeg brukt dies fra Sizzix. Arkene er fra Kort & Godt, dottene er fra Papirdesign og tekstdiesen er en av nyhetene fra Kort & Godt som kommer. Tekststemplene på forsiden er også fra Kort & Godt.

The shaker boxes are from Die-Namics and there are compatible dies avaliable. I only have a dies for the oval box, but there are boxes for all. For the square box I used dies from Simple and Basic and for the round box I used dies from Sizzix. The pattern papers are from Kort & Godt, the enamel dots are from Papirdesign and the text dies is one of the new coming from Kort & Godt. The text stamps are also from Kort & Godt.


Motivene er fargelagt med Copic Markers og jeg har brukt følgende farger:
The images are colored with the following Copic markers
Grønt/green: YG03, 17, 67
Orange: YR04, 09, Y15, 38
Rosa/lilla/Pink/purple: RV63, 66, 69
Inni munnen/Mouth: E04, 08, 09
Tunger/tongues: R20, 22, 24


På innsiden har jeg brukt kvadrat-dies fra Simple and Basic og ballongdies fra X-cut.
Inside I used square dies from Simple and Basic and balloon dies from X-cut.

Da ønsker jeg dere en strålende søndag.
I wish you all a super sunday.
Kristina

4 kommentarer:

  1. Kjempekult kort!
    Artige figurer - og så flott med de sterke fargene :))

    SvarSlett
  2. Artig og fargerikt kort🤩🤩🤩

    SvarSlett
  3. Artig og fargerikt kort🤩🤩🤩

    SvarSlett
  4. Åååå det ble jeg glad av Kristina:) Det var gøyalt

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)