Følgere

Translate

torsdag 23. januar 2020

God bedring (DT K&G)


Det nærmer seg nyhetslipp fra Kort & Godt og jeg er så heldig at jeg har fått leke litt med noen av dem. De kommer februar/mars. I dag vil jeg vise dere et god bedring-kort som jeg har laget i full fart.

To day I want to share a get well card I made in a hurry. I´m so lucky to get to play with this spings news from Kort & Godt who will be available during february/march. 


Hortensiaen er et stempel som er på et stempel- og die-sett. Jeg har fargelagt hele kortet med Copic Markers og jeg har brukt de samme tusjene både på blomsten, teksten og motivet på innsiden.
The Hydrangea stamp is a part of a stamp and die set.
I colored the card with Copic Markers. I used the same markers for the flowers and the text as well as the image inside.
Bakgrunn/background: BV20, 22, 25, 27, blender
Blomster/flowers: R00, RV11, BV20
Blader/leafs: BG93, 96, 99

På motivet på innsiden brukte jeg BV-serien på pelsen og de samme tusjene på klærne som på blomsten.
For the image inside I used the BV-series for the fur and I used the same markers for the clothes as the flowers.


Da håper jeg at dere får en strålende torsdag og en fin helg når den kommer.
I wish you all a lovely thursday and weekend.

Kristina

1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)