Følgere

Translate

torsdag 6. februar 2020

Rosa konfirmasjonskort til ei kul jente (DT K&G)


Konfirmasjonssesongen er rett rundt hjørnet (alle fall når tiden flyr slik den gjør) og da kan det være greit å komme i gang med konfirmasjonskortene.


Dette kortet er det DT-bidrag for Kort & Godt og alle produktene er selvsagt derfra. Her her jeg fått muligheten til å leke meg med et av de nye stemplene som er å finne i butikkene nå.
Motivet er fargelagt med Copic Markers og jeg har brukt disse fargene:
Hud: E11, 21, 50, 51
Hår: E43, 44, 47, 49
Rosa: RV91, 93, 95, 97 (hjemmelaget), 99
Brunt: E70, 71, 74, 77, 79
I tillegg har jeg brukt Activator på buksen sammen med en jeans-bit for å lage jeansstruktur i fargen.

Kortet er 6 x 6 inch.


På baksiden av panelet på høyresiden inni er det pengelomme.


Da ønsker jeg dere en strålende februartorsdag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)