Følgere

Translate

torsdag 7. januar 2021

Gult er i grunnen ganske kult (DT K&G/SG)

 

Ok, jeg er ikke helt over julekortproduksjonen enda, men nå måtte jeg bare lage noe annet, jeg er nemlig så heldig at jeg har fått muligheten til å leke 🐣 meg med noen av de nye stemplene fra Kort & Godt som kommer om ikke så alt for lenge.
Kortet måler 6x6 inch.


Alle produktene på dette kortet er fra Kort & Godt. Både motivet og teksten som jeg har embosset på vellum er fra en ny stempelplate. Den store blomsten er laget med stempel- og diesett #9.


Motivet er fargelagt med Copic Markers og dette er fargene jeg har brukt:
Hud: E000, 00, 04, 11, 21
Hår: E13, 99, 39, 29, 59
🐣

På innsiden har jeg brukt stempler som er fra en annen ny stempelplate som kommer. Teksten er embosset, mens glasset er stemplet med Memento.


Da ønsker jeg dere en strålende januardag

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)