Følgere

Translate

lørdag 16. januar 2021

Jul, jul og mere jul

 

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg er ikke helt ferdig med julen enda, selv om all julepynt er pakket bort og det nye året er godt i gang. Men er det ikke slik med den hobbyen vår at det skal være lystbetont, og da tenker jeg at så lenge jeg har lyst å lage julekort, har jeg lov :-)


Jeg var så heldig at jeg fikk to julekort med dette nydelige motivet fra Mo Manning denne julen og da fant jeg fort ut at jeg bare måtte ha det selv også. Elles er det meste på dette kortet fra Papirdesign, bortsett fra blomsten og bladene som er laget av et stempel- og diesett fra Heartfelt creations, konglene som jeg har funnet i naturen, og rammediesene som er fra Simple and Basic. Jeg har brukt glitter fra Sweet Poppy på motivet og Aleene´s Glitter Snow på skiene.


Motivet er selvsagt fargelagt med Copic Markers og jeg har brukt følgende farger:
Dør: E42, 43, 44, 47
Snøskuffe: T1, 3, 5, E41, 42
Dørmatte: E41, 42, 43
Krans: G46, 82, 85
Vegg: T1 og blender



Da ønsker jeg dere en strålende januarhelg

Kristina 


5 kommentarer:

  1. Så koselig og flott julekort!
    Herlig motiv du har brukt :))

    SvarSlett
  2. Så lekkert og nydelig fargelagt :-D
    Takk for at du deltar i utfordringen til Papirdesign.
    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  3. Så koselig kort 🥰
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Papirdesign. DT Siv Anne

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)