Følgere

Translate

mandag 8. februar 2021

En nydelig lilje - The Ton (DT CMN)

 

Denne måneden er temaet for oss i designteamet hos Copic Marker Norge, Rødt eller Valentines, og siden jeg ikke har noe forhold til valentines day, valgte jeg å heller fokusere på rødt (og rosa).


Motivet er et stempel fra The Ton som er stemplet med Memento Rhubarb Stark og jeg har fargelagt det med disse fargene:
Blomst: E04, R56, 59, RV99
Frø: E71, 74, 77, 79
Stilk: BG93, 96, 99

Det er en dies til dette stemplet, men jeg klarte å stanse det ut så skjevt at jeg valgte å klippe det ut.


På dette kortet har jeg brukt ark fra Papirdesign og Farm House, tekststempel fra Kort & Godt på forsiden og fra Papirdesign på innsiden. Bladdiesen og halvperlene er fra Papirdesign. Tekststemplene er embosset med Craneberry embossingpulver fra Ranger (som forresten er bare helt nydelig), og bladdiesene har fått et lag med glitter fra Sweet Poppy. Rammediesene er fra Simple and Basic.


Da ønsker jeg dere 🐣 en strålende dag

Kristina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)