Følgere

Translate

lørdag 3. april 2021

God påske (DT SG)


Jeg pleier ikke å lage påskekort eller pynt, men i år kom disse nydelige påskearkene fra Papirdesign, jeg fikk litt inspirasjon. Siden jeg ikke pleier å lage noe påskerelatert har jeg ingen påskestempler eller dies, så da måtte jeg bruke kreativiteten. Derfor ble det et påskekort med en kurv med blomster og egg oppi.


Til å lage kurven har jeg brukt en 3D embossingfolder fra Tim Holtz til å lage tremønster i arket, så kuttet jeg det opp i strimler og flettet kurven. Jeg limet den på en kartonbit som jeg klippet til etterpå, for at jeg skulle kunne lage den litt avrundet, og gav den litt mer dimensjon. Jeg svertet embossingfolderen med Distress Walnut Stain før jeg kjørte den igjennom maskinen, slik at tremønsteret ble enda mer framtredende. Eggene er punchet ut med en gammel «egg-punch» og formet litt med en stylus for at de skulle se litt rundere ut. Blomstene og buttonen er fra Papirdesign. Jeg hadde heller ikke noe gressdies, men fant ut at den ene scribble-diesen fra Tim Holtz kunne fungere som gress, så den stanset jeg ut i to forskjellige grønne nyanser. Haren er klippet ut av et annet mønsterark fra Papirdesign, også det et av de som kom nå i vår.


Da ønsker jeg dere en strålende påskeaften

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)