Følgere

Translate

torsdag 15. april 2021

Pris våren (og regnet) (DT CMN)


 Denne månedens valgfrie tema hos Copic Marker Norge er «Pris våren» og umiddelbart tenkte jeg å lage noe med blomster, men så kom jeg på at da jeg laget en tutorial på å fargelegge dråper forrige måned, så lovet jeg å fargelegge noe mer med dråper på. Dermed ville jeg ha et regnvått motiv på denne månedens bidrag. Her i Norge er jo regnvær en del av våren, og regnet gir jo liv til planter og vekster om våren, så jeg synes det passer fint til temaet.

Jeg har brukt ark og utklipp fra StudioLight, diverse blomster, rammedies fra Simple and Basic og tekstdie fra Papirdesign.

Motivet er et digistempel fra Sweet Escape på Etsy og er fargelagt med følgende farger: 
Jakke: V000, 12, 15, 17, BV08
Genser: B01, 02, 16, 18
Øyne: B01, 02, 18
Hud: E000, 00, 04, 11, 21
Hår: E41, 43, 44, 47
Lepper: E00, 33, R02
Bakgrunn: V000

På innsiden har jeg brukt en nydelig og passende tekst fra Papirdesgin.

Da ønsker jeg dere en strålende dag

Kristina 

1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)