Følgere

Translate

tirsdag 1. mars 2022

Hvit hortensia (DT CMN)

 

I dag er Copic Marker Norge ute med ny utfordring og som vanlig er ALT LOV, men med et valgfritt tema: bruk grønnfarger. Jeg har kanskje tatt litt av på akkurat den fronten, kortet mitt bør i alle fall være grønt nok :-)


Jeg har brukt et hortensiastempel fra Kort & Godt på dette kortet og har brukt følgende farger:
Blomster: YG00, 01, 03
Blader: YG03, 17, 69 og G29
Bakgrunn: YG03, 17, 25, 69, blender og blender refill til dråpene.


Tekststemplet på forsiden er fra Kort & Godt og er embosset med grønt embossingpulver, mens tekststemplet på innsiden er fra Papirdesign. På innsiden har jeg stemplet og embosset deler av det samme stemplet som på forsiden og jeg har svertet med Memento Pear Tart.


På baksiden har jeg laget et lite panel med mitt personlige stempel og har igjen brukt deler at hortensia-stemplet i hjørnene, slik som på innsiden av kortet.


Da ønsker jeg dere en strålende uke

Kristina



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)