Følgere

Translate

tirsdag 22. februar 2022

Bryllupsboks

 
 
Kjærlighetsmåneden fortsetter hos Elis@beths Bygdescrapp på FB og i den forbindelse inspirerer jeg med denne bryllupsboksen. Jeg laget denne på bestilling til min bonussøsters bryllup i november.


På denne boksen har jeg brukt noen gamle ark fra Ladybug and friends, tekstdie fra Kaboks, viftedies fra Sue Wilson, bånd med norsk tekst fra Kort & Godt.


På innsiden har jeg laget en hjerteformet kake. Jeg har brukt hjertedies fra Nellie Snellen som mal til formen på kaken. Tekststempelene fra Kort & Godt er embosset med sølv embossingpulver. Diesene jeg har brukt til å lage «boksidene» er fra Spellbinders. Jeg fant også et bilde av brudeparet sammen med bestillerne av dette kortet som jeg satt inn på den ene siden.


Da ønsker jeg dere en kreativ dag

Kristina



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)