Følgere

Translate

fredag 10. mai 2024

Enda et kort til den spreke 90-åringen (DT CMN)

 

Jeg har tidligere lagt ut et kort som jeg laget til ei kjempesprek dame som fylte 90 år i fjor høst. Her er enda et kort jeg laget til samme dama, et bestillingskort. Dere har kanskje sett det før, for det var mitt inspirasjonbidrag i Copic Marker Norge i september i fjor, men har ikke fått det ut på min egen blogg før nå.


Jeg har brukt ark fra Maja Design, tekststempel fra Kort & Godt og motiv fra JansDigiStampShop på Etsy og jeg har brukt følgende farger:

Lilla: RV93, 95, 97(hjemmelaget), 99
Hår: C1, 3, 5
Hatt: E41, 42, 43, 44
Hud: E000, 00, 04, 11, 21

Båndet og blomstene er også farget med Copic Markers for å matche best mulig.



Tallene er dies fra Crealies og tagen er fra StudioLight og på innsiden har jeg brukt et teksstempel fra Kort & Godt.


Da ønsker jeg dere en sprek og kreativ dag

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)