Følgere

Translate

tirsdag 1. oktober 2024

Høsten er tid for innekos (DT CMN)

  

I dag er vi kommet til 1. oktober og høsten er godt i gang. Copic Marker Norge er ute med ny utfordring og det valgfrie temaet denne måneden er «høst eller innekos». Og jeg har valgt innekos, for hva er vel deiligere enn å ta seg et lagt bad når graderstokken nærmer seg mer og mer vinterstemning.


På dette kortet har jeg brukt ark fra Mintay og og tekstdie fra Papirdesign, som er stanset ut i veldig tykk mosegummi (0.5 cm) og metallic-kartong. Alle blomstene har fått noen dråper glossy accent. Motivet er fra Colorado Craft Company og er fargelagt med følgende:
Vegg: E04, R56 og hvit blyant
Badekar: BG71 (hjemmelaget), 72, 75, 78
Gulv: BG72 og 75
Bobler: BV0000, 000, 00, B0000, 000, 00
Hud: E11, 21, 000, 00
Vinglass: C1, 3, R59, E04


På innsiden har jeg embosset noen vine tekster fra Papirdesign og Kort og Godt.


   Baksiden er enkelt pyntet med et mønsterark og mitt personlige stempel.

 

Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)