Følgere

Translate

torsdag 2. april 2015

Enda et kort av Bazzill Metallic-rester: herrekort


Her er enda et kort jeg har laget med Bazzill Metallic restepapir. Nr 3 i rekken, og flere blir det nok for jeg har masse rester igjen :-) Dette kortet er enkelt og kjapt å lage.

Begge stemplene er fra North Star Design og stemplet på forsiden er embosset med brunt embossing pulver. Det rutetede mønsterarket er fra Pion design. Sløyfen er laget med en die fra Tim Holtz. Ingen av de brune restebitene mine var store nok til å stanse ut ovalene, men da tapet jeg bare to biter sammen før jeg stanset de ut. Og det vises ikke, for skøtene er akkurat i "bunnen" av to av de små buene :-)




Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)