Følgere

Translate

søndag 5. april 2015

Konfirmasjonskort av restepapir


Nå som jeg har fått sortert restepapirdene mine etter farger, er det lettere å få brukt opp noen av de. Men det ser ikke ut til å bli tomt med det første.... Blir nok mange restekort framover.

På dette kortet har jeg brukt ark fra Graphic 45 (det bakerste med blomstene på er jeg usikker på) stempler fra North Star Design og motiv fra Make it Crafty.  Motivet er fargelagt med Copics:
E11, 21, 25, 29, 50, 51
C00, 1 og 3
R 0000, 000, 20




Jeg leverer dette til følgende utfordringer:
Papirplaneten - konfirmasjon
StampARTic - bruk stempel (er digistempel ok?)
Scrappelyst - bruk blomster (håper blomsterarkene teller)


13 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Nydelig kort til konfirmanten:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort til konfirmanten:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  4. Nydelig konfirmasjonskort, sarte fine farger og lekkert oppsett.
    Deilig å få rydda i papirene sine, alt blir så mye enklere med litt oversikt.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i KortoMania.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  5. Lekkert kort Kristina! Tusen takk for at du deltar på Papirdesigns aprilutfordring :-) Klem fra Cathrine- DT

    SvarSlett
  6. Flott kort! Tusen takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring :)

    Klem Mette

    SvarSlett
  7. Hei
    Enda et herlig kort med nydelig motiv fra deg. Likte disse duse fargene.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos CopicMarkerNorge.
    Gunn***

    SvarSlett
  8. Lekkert i lekre farger og flott bilde til konfirmant . Takk for inspirasjon . Maria DT Crad and Scrap .

    SvarSlett
  9. Jeg har en snikende følelse av at mine rester formerer seg i skuffen på scrapperommet når jeg ikke er hjemme. Og jeg skjønner så innmari godt at det er enklere å bruke restene når de er sortert etter farger! Jeg må legge til at jeg er mektig imponert over at du har klart å få dybde på kjolen, til tross for at du kun har brukt lyse farger - det er nemlig et lite mesterstykke. Takk for at du deltar hos oss på CMN og lykke til i trekningen. Stor klem fra Elin - håper vi ses i mai (usikker ennå på om jeg kan)

    SvarSlett
  10. Nydelig kort ♥
    Tusen takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring :)
    God Helg :)

    Klemmer fra DT Kristine

    SvarSlett
  11. Kjempelekkert kort. Deilig å få brukt opp litt rester.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  12. Eit nydeleg kort, med utsøkt fargelegging.

    SvarSlett
  13. Kjempeherlig kort!

    Tusen takk for at du deltar i blomsterutfordringen vår hos Scrappelyst :)

    DT Linda

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)