Følgere

Translate

søndag 19. april 2015

Vintage konfirmasjonskort


Av og til føler man at man setter seg litt fast i en stil. Hva gjør man da? Tar en runde på pintrest, finner fram noen nye klippeark, restepapir og noen fine stempler, og vips så har man laget et kort :-) 

Dette kortet er laget som inspirasjonsbidrag til North Star Design-bloggen.


Jim er fra et av de nye klippearkene med ferdig fargelagte motiver og tekster som kommer i nettbutikken til North Star Design snart. 
Alle stemplene på dette kortet er fra North Star Design.

Ellers har jeg brukt Pion-ark fra restebunken min. De store blomstene er gamle papirblomster som jeg stort sett aldri får brukt, men her har jeg valgt å dynke de i Distress ink. Det samme med Crinkle ribbon fra Tim Holtz.  Tannhjulene på forsiden og nøkkelen på innsiden er fra Korthobby.


Jeg synes Du holder nøkkelen-stemplet er så lekkert og en veldig fin tekst, som passer spesielt godt til konfirmasjon.


Jeg vil ønske alle en fin vår-søndag.

Dette kortet leverer jeg til følgende utfordringer:


1 kommentar:

  1. Herlig konfirmantkort du har laget! Så fine detaljer , artig å se blomstene du har brukt til guttekort -det ble virkelig stilig! Takk for at du deltar inne hos oss i Korthobby`s utfordring!
    Merete

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)