Følgere

Translate

torsdag 11. oktober 2018

Jul i skogen (med shakerboks)


Dette kortet laget jeg på Scrappehjertets høsttreff i Stavern for et par uker siden. Det ble litt latter da jeg oppdaget at jeg hadde hatt litt for mye inni shakerboksen slik at hjorten var i ferd med å drukne. Men slik er det bare av og til, det kommer dungevis med snø på en gang :-) 


Arkene er fra Maja Design, bildet er fra StudioLight, tekstdiesen, stemplet på innsiden, den ovale diesen på innsiden og pyntebærene er fra Kort & Godt og charmsene er fra Korthobby. Snøkrystalldiesen er fra Kaboks og blomsten har jeg laget av dies fra Marianne design. Grenene er fra Søstrene Grene.

Inni shakerboksen har jeg brukt Diamond dust og minibling. Jeg har også brukt diamond dust langs kanten på shakerboksen.




Da ønsker jeg dere en strålende dag


2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Bare elsker det kortet her, s3lv med druknende hjort :D ! Digger kortene dine så, Kristina <3

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)