Følgere

Translate

mandag 8. oktober 2018

Lykken er sjokolade


Mange som ser diesen med teksten "Lykkebobler" tenker bobler som kommer i flaske. Men jeg tenkte umiddelbart på Stratos :-) Dermed måtte det jo bli et sjokoladekort med den teksten på.


Arkene, tekstdiesene, dottene og stemplene på dette kortet er fra Papirdesign. Splattdiesen er fra Tim Holtz. Båndene er fra Kort & Godt.


Jeg har stanset ut lykkebobler-teksten og splattdiesen i brun kartong før jeg har embosset dem med klart embossingpulver for å gi dem litt mer sjokoladepreg.


Splattstemplet på skrivefeltet er fra Kort & Godt og er embosset med brunt embossingpulver.

Jeg leverer dette kortet til Papirdesigns høst-utfordring fordi for meg er brun en høstfarge og jeg forbinder høsten med en varm kopp sjokolade under et pledd i sofaen :-) 
Jeg leverer dette kortet også til følgende utfordringer:

Da ønsker jeg dere en strålende høst-uke

13 kommentarer:

  1. very yummy monochromatic card .. love the look of the clear embossing powder too. It gives it such a rich look. Thanks for playing at Scrapping from the Heart Challenge. I wish you the best of luck in the challenge.
    Happy Crafting.
    Dawn DT

    SvarSlett
  2. Superlekkert kort, Kristina. Likte at du hadde embosset teksten for å få frem sjokolade look-a-liken.
    Takk for at du deltar i Papirdesign sin utfordring. Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  3. Nydelig sjokoladekort, så mange flotte detaljer! Tusen takk for at du deltar i NSHK sin utfordring! DT Anita

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Wow Kristina fantastisk flott sjokoladekort, du har laget med masse flotte detaljer.Takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign. Klem fra DT May-Britt
    SvarSlett

    SvarSlett
  6. Åh, dette kortet var til å spise opp! (Jeg elsker sjokolade...) Utrolig lekkert, med mange fine og fristende detaljer :)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign.
    DT- Renate

    SvarSlett
  7. Fantastisk flott gjennomført kort!
    Så lekkert att jeg ikke klarer å se meg mett på det (Mulig det er for all sjokoladen ;) )
    Takk for at du deltar hos Scrappiness.
    Klem, Maya

    SvarSlett
  8. Gjett om jeg fikk lyst på sjokolade nå! For en herlig tolking av teksten "lykkebobler", og hele kortet ditt "oser" av sjokolade. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  9. Hærlig sjokoladekort. Tusen takk for ditt bidrag til Nordsalten Hobby sin utfordring ☺️

    Klem fra DT Marielle

    SvarSlett
  10. Så morsomt og detajrikt sjokoladekort :-) Takk for at du deltar hos Papirdesign denne måneden :-) Klem fra DT Rita

    SvarSlett
  11. Kjempelekkert og artig sjokoladekort! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett
  12. Knalltøft sjokoladekort.
    Veldig gjennomført.

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)