Følgere

Translate

tirsdag 23. oktober 2018

Navnedagskort med hjemmelagde blomster


I dag har jeg lyst å dele et kort jeg har laget i forbindelse med en navnefest. Navnet på barnet står egentlig langs rundingen, men er retusjert bort da hun ikke har mottatt dette enda. Dette kortet er veldig inspirert av et kort Hege Anita Hvitdsten laget på Staverntreffet for et par uker siden.


Jeg har igjen laget egne blomster (de tre rosa). Disse er laget med Heartfelt creations Classic Rose dies, stempler og form. Først stemplet jeg rosemøsteret med Distress Victorian Velvet på akvarellpapir, så brukte jeg Distress Spun Sugar til å farge rosebladene med, og så brukte jeg Copic Marker E71 til å lage litt streker fra midten av blomsten og opp. Til slutt stemplet jeg mønsteret en gang til med embossingpad og strødde på et rosa embossingpulver med glitter i. Så diekuttet jeg rosene, la de oppi formen, fuktet dem med litt vann og kjørte gjennom stansemaskinen. Så er det bare å lime dem sammen og stikke noen stilker igjennom midten.
Jeg har brukt ark, dies, stempler, bilde, kirsebærblomster og bånd fra Kort & Godt. Halvperlene er fra Papirdesign. 

På innsiden har jeg brukt et stempel fra North Star Design


Da ønsker jeg dere en fin fin tirsdag 


1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)