Følgere

Translate

tirsdag 4. desember 2018

Grønt julekort


Som jeg skrev i forrige innlegg, er det nå høysesong for julekortproduksjon, og det kommer et ras av julekort i bloggen min framover. I dag deler jeg et julekort i duse grønnfarger som jeg laget på Tønsbergtreffet i slutten av oktober. En av oppgavene der, var en lift-oppgave og dette kortet er laget til den oppgaven. Her har jeg ikke liftet fargene, men oppsettet. Jeg har laget et annet kort som er langt mer likt originalen, og det kommer på bloggen min neste gang.

Igjen har jeg embosset på vellum :-) 


Alle arkene er fra Maja design, stemplet er fra Papirdesign, pyntebærene og tråden er fra Kort & Godt og julekurv-diesen er en By Lene dies. Den store sirkeldiesen er fra Yvonne Creations, og charmsen er fra Korthobby. Jeg har laget blomstene av Heartfelt creations Poinsettia dies, stempler og form.


Tekstdiesen på innsiden er fra CottageCutz, og jeg har brukt omrisset av diesen til å lage "hullet" i mønsterarket slik at diekutten passet oppi.


Da ønsker jeg dere fine førjulsdager


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)