Følgere

Translate

lørdag 1. desember 2018

Hurra for deg


Vinteren er godt igang og julen står snart for døren, men i dag har jeg lyst å dele et litt sommerlig bursdagskort som jeg laget på Sørlandscrappen. Igjen har jeg laget blomster selv, og jeg har embosset på vellum.


Arket, diesene, blomstene som ikke er hjemmelaget, pyntebærene og bildet er fra Kort & Godt, mens teksten er fra Norsk Stempelblad. 


Blomstene er laget av Heartfelt Creations Classic Rose stempler, dies og form. De "brune" blomstene er farget med Metallic Wax fra Prima.


Stemplet på innsiden er fra Papirdesign. Diesene jeg har brukt for å lage panelene er fra Kort & Godt.


Da ønsker jeg dere en strålende lørdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)