Følgere

Translate

mandag 17. desember 2018

Mus i skoen (DT CMN)


Nå er det ikke mange dagene igjen til julaften og forhåpentligvis er julekortene allerede i posten, men kanskje dette kortet kan inspirere til et julekort til neste år? Eller kanskje er det noen julekort som må lages i siste liten?  
Nok en gang har jeg gått for blått og brunt julekort. 


Arkene er fra Papirdesign, tekststemplene på forsiden er fra Kort & Godt. Stjerneanis og chipboardrammen har fått et lag med Diamond dust for en frostet look.

Her har jeg brukt et utgått stempel fra Papilio som jeg rett og slett elsker. Er det ikke herlig??? Jeg har tydeligvis kastet lappen med fargene jeg har brukt. Men jeg tror det er så cirka disse:


Innsiden er bare helt enkelt pyntet med en tekst og tre-stempler der jeg har brukt en lys stempelpute. Stemplene jeg har brukt på innsiden er fra Papirdesign.


Da ønsker jeg dere en strålende siste innspurt mot jul



1 kommentar:

  1. Absolutely beautiful, the image is gorgeous and your colouring is perfect, I love this sweet card.xx

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)