Følgere

Translate

torsdag 10. januar 2019

Bryllupskort med nyheter fra Kort & Godt (DT K&G)


I dag ønsker jeg å dele et bryllupskort jeg har laget med ei ny stempelplate som kommer fra Kort & Godt. Både motivet og teksten jeg har brukt på forsiden og to av stemplene jeg har brukt på innsiden er på denne stempelplaten.

Siden dette kortet er laget som et DT-bidrag for Kort & Godt er alle produktene derfra.


Motivet er stemplet med en lys stempelpute og fargelagt med Copic Markers. Jeg har brukt følgende farger:
E30, 31, 40, 42, 44, 47, 71
W0, 1, 3, 5, 7, 9
B24


De to tekstene under Herr & Fru er fra den nye stempelplaten, resten er fra eldre stempelplater.




Da ønsker jeg dere en finfin tordag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)