Følgere

Translate

torsdag 31. januar 2019

Frøken fin i rosegull


Jeg må si at jeg elsker rosegull. Jeg har ikke laget mange kort med rosegull på, tror kanskje dette er det første, men det er fordi jeg ikke har hatt noen mønsterark som jeg følte passet til. Men det var før jeg kjøpte disse arkene fra Prima, med rosegull-detaljer på.


Perlebåndet er farget med rosegull alkoholblekk og de store rosene er laget med det nye stempel og dies-settet fra Kort & Godt som kommer. Frøken fin-diesen er fra Papirdesign.


Stemplet på innsiden er fra Papirdesign og vimpeldiesene er fra Kort & Godt.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

Da ønsker jeg dere en fantastisk dag


5 kommentarer:

  1. Utrolig lekkert kort. Og helt enig med deg, rosegull er skikkelig flott!
    Tusen takk for at du deltar i januar-utfordringen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  2. Hei :) er det mulighet til å komme i kontakt med deg ang kort ?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er bare å sende meg en mail på kroest2000@hotmail.com

      Slett
  3. For et nydelig kort. <3 Rosegull er jo bare lekkert og alkoholblekk er gøy å leke med.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness. Lykke til. :-)

    Klem DT Line

    SvarSlett
  4. Åhh så vakkert kort, Kristina!
    Masse lekre dtaljer og like flott inni som utenpå :)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness,
    Dt-Maya

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)