Følgere

Translate

torsdag 24. januar 2019

Oransje klem med acetat (DT K&G)


Når man kjøper en del scrappeutstyr følger det jo med en del plastikk, så hvorfor ikke bruke det? Her har jeg brukt plast fra emballasje til å skape en gjennomsiktig forside. Plasten er limt mellom kortbasen og panelene. Kult ikke sant?


Dettet kortet er laget for Kort & Godt og alle produktene er derfra. Igjen har jeg brukt det nye dies- og stempelsettet for å lage blomster. Denne gangen har jeg valgt å sverte dem med to forskjellige oransje distress ink.

Kortet er 6"x6"


Ordet klem er stanset ut i mosegummi og glitterkartong slik av det gir litt dimensjon.


Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:

Da ønsker jeg dere en strålende torsdag



6 kommentarer:

  1. Åååå, det var stilig da :) ! Det fikk jeg lyst til å teste ut også :) ! Herlige farger, og gleder meg stort til jeg kan få tak i blomsterstempel med dies'en du bruker her! Den er bare sååååååå fiiiiine <3 !

    SvarSlett
  2. Så kult at du er med på Scrap the Rainbows utfordring. Så lekkert kortet er, og i så herlig farge. Vennlig hilsen DT Trude Julie, Scrap the Rainbow

    SvarSlett
  3. Det var stilig, og så herlig farge :-)

    SvarSlett
  4. Veldig stilig, og kortet var jo bare rååå tøft. Takk for at du ble med på Scrap the Rainbow sin januar utfordring, klemm jorunn

    SvarSlett
  5. Forsiden på kortet var stilig og så kjekt å få brukt noe av emballasjen fra tingene vårt. Elsker det papiret du har brukt og de nye blomster dies/stempel er så fine
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  6. Så flott kort, takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping
    Klem fra DT Inger Marie

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)