Følgere

Translate

mandag 29. april 2019

Frøken fin


Jeg må si at jeg holdt lenge igjen før jeg kjøpte slike kortdies fra StudioLight. Mange rundt meg hamstret og var helt i ekstase, men jeg skjønte ikke helt vitsen med dem. Til slutt gav jeg etter og kjøpte et par, og jeg må innrømme at jeg elsker dem. De er jo kjempefine.


Tekstdiesene, halvperlene og arkene er fra Papirdesign, de små blomstene og den ovale diesen er fra Kort & Godt, blad-diesen er fra Cheery Lynn og de lilla blomstene er laget av stempel- og diesett fra Heartfelt Creations.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

Da ønsker jeg dere en fantastisk mandag

6 kommentarer:

  1. Kjempe fin form på kortet og nydelig lilla farge. Nydelige blomster du har laget
    Takk for ditt bidra hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Kjempeflott herlig lilla kort! Og nydelige blomster! Takk for at du deltar hos Papirdesign!

    SvarSlett
  3. Kult kort, og herlig detalj og legge inn frø i 2d blomstene :-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  4. Så lekkert kort, elsker fargen og oppsettet.
    Takk for bidraget hos Scrap the Rainbow. DT Trude Julie

    SvarSlett
  5. Så flott, herlige farger, og fin sløyfe :-) Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem fra DT-Rita

    SvarSlett
  6. Så herlige toner og oppsett.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen fra oss i Papirdesign nå april.
    Med ønske om en super påske, klem fra Linda

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)