Følgere

Translate

mandag 22. april 2019

Konfirmasjonskort til en Marcus og Martinus-fan

 

Jeg fikk en forespørsel om jeg kunne lage et konfirmasjonskort med Marcus og Martinus på, og det lot seg jo selvsagt gjøre. Det er jo fine gutter som tar seg godt ut på et kort. Bildet fant jeg ved et google-søk. 


Arkene er fra Papirdesign, tekstdiesen, perlene og bølgekanten er fra Kort & Godt, jeanslomme-diesen og stemplet er fra StudioLight, kvadrat-diesen er fra Cottage Cutz og bladene er fra Cherry Lynn.


Tekstdiesen på innsiden er fra Papirdesign og stemplet er fra Norsk Stempelblad. Begge bukselommene er stanset ut av dies fra StudioLight, stemplet et jeans bakgrunnsstempel oppå, og så har jeg fremhevet detaljer med en Copic-tusj, hvit fargeblyant og gullpenn.


Lommen på innsiden er selvsagt en pengelomme :-)


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

Da ønsker jeg dere en strålende mandag


8 kommentarer:

  1. Kan tenke meg at dette kortet faller i smak hos mottakeren. Flott ramme rundt bildet og nydelig pyntet
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Nydelig kort! Likte veldig godt den hvite teksten som er embosset på transparent! Takk for at du deltar hos Papirdesign!

    SvarSlett
  3. Herlig kort. Motivet er favorittene til poden her i huset, og den bukselomme diesen er jeg ganske sikker på at jeg har som stempel. Så lurer på om ikke jeg skal la meg inspirere av deg, og lage en guttversjon av dette.. <3

    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  4. Et kjempefint kort i nydelige farger :)
    Takk for at du deltar på utfordingen vår hos NSHK.
    Jeanett

    SvarSlett
  5. Så fint konfirmasjonskort, stilig med lommene både utenpå og inni :-) Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem fra DT-Rita

    SvarSlett
  6. Dette kortet hadde vørt helt perfekt til ei jente jeg kjenner. Veldig stilig
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen fra oss i Papirdesign nå april.
    Med ønske om en super påske, klem fra Linda

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott kort:) Nydelig farger og pynting:) Takk for at du deltok i vår utfordring hos Kreativ scrapping:)

    SvarSlett
  8. Dette var skikkelig fint, helt nydelig! Takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Scrapping. Hilsen DT Ida Kristin :)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)